04 februari 2014

41 dinsdag 4 februari

Ik heb mezelf verplicht een leuk verhaal te schrijven op mn blog. Ik betwijfel of me dat gaat lukken.
Het is niet dat het fietsen met kleinzoon Malang en zijn broertje Sako naar de beach van Gunjur  niet leuk was.  De jongetjes in hun nakie en ik in mn onderbroek te water. Moet kunnen. Een frisdrank bij de boomhut van Lida. Toch even wat afleiding. Plus dat de jongetjes even niet aan zichzelf overgeleverd waren.  De algehele teneur ( heet dat zo?) is gewoon niet al te positief. De rek is eruit lijkt het wel. Ik kan geen begrip meer opbrengen voor moeders die hun kinderen in de steek laten vanwege een Namingceremony of iets anders 'vreselijk belangrijks'.
Beelden van Amsterdam schieten zomaar door mn hoofd. En dat terwijl het steeds mijlenverweg is geweest. Ik ben dan ook opeens tickets aan het googelen en heb contact met de huisarts over een aanstaande operatie. Dat kun je toch nauwelijks een leuk verhaal noemen.
Verder heb ik moeite met eten en slank razendsnel af. Mijn buik en darmen straffen eten en drinken  direct af. Wat er boven in gaat komt er met krampen direct weer uit. Ik wijdt het aan de darmen die ik steeds terug moet drukken. Want om nou te gaan denken dat het weer iets anders is... nee.
Sowieso kom ik niet verder dan ontbijt en 'kontong'. Wat vaak slechts een broodje inhoudt. 's Avonds probeer ik Tapha te verrassen met een salade, maar de energie gaat me steeds meer beperken.
Morgen ga ik met 'het meisje' naar een privekliniek.
Tot zover dit leuke verhaal voor vandaag. Morgen is erweer een dag.

3 opmerkingen:

Tineke (Barsingerhorn) zei

Tien dit leest allemaal niet goed. Sterkte, beterschap en doe voorzichtig!

Tinkatoe zei

@Tineke Barsingerhorn: je leest me nog steeds!!! Dank! Leuk! Alles goed?! gr 10

10 zei

Tuurlijk lees ik je nog steeds, iedere dag ;-) alles goed!